Les classes de Ioga Nens seràn tots els dijous de 17.30h a 18.15h per nens i nenes entre 4 i 8 anys.
Les classes comencen el dijous 4/9.
El grup està pràcticament ple. Queden 3 places disponibles només ja que volem mantenir un grup reduït per una millor comprensió dels infants. Si vols que facin la classe de prova, poden fer-ho el dijous 4/9. Contacta amb nosaltres.
El preu per una classe setmanal són 35€ mensuals.
Per reservar o si necessites més informació pots escriure un mail a
namaste@uraviogabadalona.com o vía
whatsapp al 609 76 37 24
Reprenem amb molta il·lusió també per aquest nou curs escolar, les classes de Ioga pels més petits.
Aquestes classes estàn enfocades a infants entre 4 i 8 anys, amb un treball integral, progressiu i molt acurat per tal de donar-lis les eines per que puguin gestionar i conèixer el seu cos, la seva ment i les seves emocions.
Desde les postures físiques, passant per la meditació, la concentració, l’expressió, la relaxació, el treball respiratori i els valors del Ioga a través de la seva filosofia i pràctica.
Perquè volem que el Ioga arribi als més petits també i els ajudi a tenir una vida més plena, equilibrada i conscient.