Aquest taller està adreçat a mares i pares amb nens i nenes de 3 a 12 anys on gaudirem d’una sessió de Ioga divertida, amb una proposta creativa i original pels petits i una proposta corporal, respiratòria i meditativa pels grans. Aquesta activitat és una excel·lent manera de passar un temps divertit i de qüalitat en família.
Es durà a terme el proper diumenge 30 de març de 11h a 12:15h.
L’aportació del Taller és de 20€ mare o pare + fill/a i 5€ per cada membre de la família que es vulgui afegir.
Per reservar o si necessites més informació pots escriure un mail a
namaste@uraviogabadalona.com o vía
whatsapp al 609 76 37 24
El Ioga en familia és una activitat divertida i beneficiosa per a tota la familia. Actualment, on la falta de temps i les exigències del ritme de vida ocupen massa espai en les nostres families i en el nostre entorn, volem oferir un taller de Ioga en Familia per compartir, jugar i passar més temps amb els nostres fills a través de la pràctica del Ioga, trobant l’oportunitat d’aturar-nos i observar als nostres petits, a nosaltres mateixos i a l’entorn on es mouen.
En els tallers de Ioga en familia es crea un espai on es respira llibertat, respecte i coherència per relacionar-nos i disfrutar amb els nostres fills sense l’estrés i les presses del dia a dia als que, inconscient i mecànicament, estem sotmesos.
El Ioga en familia ens ensenya i ajuda a compartir, a reforçar els lligams, el sentit de la unió i les relacions familiars. Millora l’estabilitat, la seguretat, la confiança, la serenor i la felicitat entre tots els membres de la familia. Proporciona forma física i salut, energia, equilibri, pau i relax per a tota la familia. Alegria, joc i aprenentage pels més petits. Construint les postures del Ioga li donem a l’infant flexibilitat, coordinació, força i destresa. Amb la respiració l’ajudem a equilibrar les emocions i amb la meditació li aportem calma i serenitat. Tot en un ambient de joc, respecte, amistat i creativitat.
En aquesta ocasió construïrem les postures junts. Ens ajudarem a estirar el cos l’un a l’altre. També cantarem Mantras i respirarem profundament.
Vine a jugar amb els teus fills! És molt divertit practicar les postures de Ioga amb ells ! Us encantarà i us beneficiereu de tot el que ens aporta la filosofia i disciplina del Ioga ! No us ho perdeu ! Dediquem-nos més temps a nosaltres mateixos, als nostres fills i a les nostres families!